Elinchrom salamalaitteiden huolto
Elinchrom salamalaitteiden huolto on keskitetty Ruotsiin alkaen 1.6.2024.
Suomesta laitteiden toimitus huoltoon onnistuu toimittamalla laitteet Color-Kolmiolle, josta laitteet toimitetaan eteenpäin huoltoon.
Saatte tarvittaessa kustannusarvion ennen laitteen korjaamista. Kun laite on korjattu se palautuu Color-Kolmiolle, joka veloittaa huoltokustannukset ja toimittaa laitteen takaisin ilmoittamaanne toimitusosoitteeseen.
Laitteiden toimitus huollettavaksi
Kun toimitatte laitteita huoltoon, liittäkää mukaan ainakin seuraavat tiedot.
- Omat yhteystiedot toimitusta ja laskutusta varten.
- Puhelinnumero sekä sähköpostiosoite postipakettia ja mahdollista kustannusarviota varten.
- Laitteen malli ja sarjanumero, jos luettavissa
- Mahdollisimman selkeä vikakuvaus, miten vika ilmenee ja tieto miten vian saa esiin, jos on vain ajoittain esiintyvä ongelma.
- Jos laiteella on takuuta jäljellä, liittäkää kuittikopio mukaan, sekä tieto että laite on takuun alainen. Elinchrom takuu on 2 vuotta ostopäivämäärästä.
- Älkää toimittako huoltoon muuta, kuin huollettavat laitteet ilman verkkojohtoja ja muita tarvikkeita. Pakatkaa laitteet huolellisesti pahvilaatikkoon ja pehmustakaa riittävästi.
- Jos haluatte noutaa huolletut laitteet Kaarinasta, ilmoittakaa siitä huoltoon toimituksen yhteydessä.
Huoltotöiden toimitusosoite
Color-Kolmio Oy
Autoilijankatu 1
20780 KAARINA
Puhelinnumero postipakettia varten: 0403525926
Huoltokyselyt voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen:
Elinchrom verkkokauppa https://www.colorkolmio.fi/fi/elinchrom